צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסלול ליומים בקנצ'נבורי

    מסלול קנצ'נבורי בן יומיים סיירו ברכבת המוות ובמפלים האפיים

    העיירה הנעימה קנצ'נבורי (Kanchanaburi) שבדרום-מערב תאילנד היא מקום מפלט מושלם מבנגקוק או חופשת סוף שבוע עם המשפחה. מסלול של יומיים בקנצ'נבורי מעניק לתיירים מספיק זמן לחקור את האתרים המובילים בקצב נינוח, וזה מומלץ מאוד. קנצ'נבורי היא ביתם של כמה מציוני הדרך ההיסטוריים והמפורסמים ביותר של תאילנד, כגון הגשר מעל נהר קוואי, כמו גם כמה מהנופים המדהימים ביותר בפארק הלאומי ארוואן.

    להגיע ממקום למקום בקנצ'נבורי

    נהיגה בעצמך ברכב או באופנוע היא הדרך הקלה ביותר לעקוף את קנצ'נבורי. תיירים ללא כלי רכב בעיר יכולים לקבל טרמפ על סונגטהאו (songthaew – טנדרים מקורים) כתומים וצהובים בכל עת בין השעות 06:00 ל-18:00, ומוניות אופנוע וטוק-טוק זמינות גם כן. ניתן גם לשכור אופניים במספר מקומות שונים. כדי לצאת מהעיר לפארק הלאומי סאי יוק ולמפלי ארוואן, האורחים יכולים לנסוע ברכבת, לשכור נהג או להצטרף לקבוצת תיירים, שבדרך כלל ניתן לארגן דרך כל מלון או סוכנות נסיעות מקומית.

    מסלול קנצ'נבורי יום 1 | גלו את ההיסטוריה של קנצ'נבורי

    קנצ'נבורי אולי קטנה בגודלה, אך השפעתה ההיסטורית עצומה. בעיירה יש מספר מוזיאונים איכותיים וציוני דרך המפרטים את ההיסטוריה המחרידה של בניית מסילת הרכבת תאילנד-בורמה, כמו גם את תפקידה של תאילנד במלחמת העולם השנייה. יום רגוע ספוג בפרטים הוא דרך טובה לקבל תחושה של קנצ'נבורי.


    מסלול קנצ'נבורי יום 1 | גלו את ההיסטוריה של קנצ'נבורי

    קנצ'נבורי אולי קטנה בגודלה, אך השפעתה ההיסטורית עצומה. בעיירה יש מספר מוזיאונים איכותיים וציוני דרך המפרטים את ההיסטוריה המחרידה של בניית מסילת הרכבת תאילנד-בורמה, כמו גם את תפקידה של תאילנד במלחמת העולם השנייה. יום רגוע שקוע בפרטים הוא דרך טובה לקבל תחושה של קנצ'נבורי.

    • מוזיאון המלחמה JEATH – תצלומים וחפצים במוזיאון זה מתארים כיצד נראו החיים עבור שבויי מלחמה שעבדו ברכבת המוותמוזיאון המלחמה JEATH פתוח מדי יום בין השעות 8:30-16:30. הכניסה לזרים עולה 30 באט תאילנדי ($ 1).
    • גשר מעל נהר קוואי – למרות השחזור, גשר זה מסמל את הגשר המקורי שנבנה בעלות של מעל 100,000 הרוגים. המבקרים יכולים לחצות את הגשר בחינם ולחקור את גדת הנהר, שהוא מקום טוב לאכול ארוחת צהריים, משקה קר ולנשום תחת עץ צל.
    • רכבת תאילנד-בורמה (רכבת המוות) – המבקרים יכולים לחוות נסיעה על כמעט 50 מייל (77 ק"מ) של 258 מייל (415 ק"מ) המקורי של הרכבת התאילנדית-בורמה. הנסיעה הלוך ושוב ברכבת אורכת כשעתיים וחוצה כמה מהשטחים היפים ביותר בכל תאילנד. הנוסעים יכולים לקנות כרטיסים לסיור ברכבת בתחנת Tha Kilen, שנמצאת במרחק של כשעה נסיעה ברכבת מתחנת Saphan Kwae Yai בעיר קנצ'נבורי.
    • גלריה לאמנות ומלחמה מוזיאון – מוזיאון המלחמה JEATH וגשר נהר קוואי הסמוך, הגלריה לאמנות ומוזיאון המלחמה מכילים אוסף פרטי של אמנות, כלי נשק ואבני חן ממלחמת העולם השנייה. המוזיאון פתוח מדי יום בין השעות 8:00-18:00. כרטיסים הם 40 THB (1.30 USD) לזרים.
    • אנדרטת מעבר הלפייר – המבקרים יכולים ללכת במסדרון הרכבת שנחצבה בסלע על ידי חיילים אוסטרלים ובריטים. הקטע קיבל את שמו משום ש-700 מתוך 1,000 החיילים שעבדו בפרויקט מתו במהלך 12 השבועות של בנייתו.

    מסלול קנצ'נבורי יום 2 | תיהנו ממפלים ומשטחי טירה עתיקים

    לאחר יום אינטנסיבי של לימוד ההיסטוריה של קנצ'נבורי, המטיילים צריכים להיות מוכנים ליום רגוע בג'ונגל. מומלץ להתחיל מוקדם בבוקר באזור הצפוני של קנצ'נבורי כדי להפיק את המרב מטיולים רגליים והליכה בשני פארקים לאומיים ובשטחה של טירה היסטורית.

    • הפארק הלאומי ארוואן – עם שבעה מסלולי הליכה מצוינים ומפל בן שבע קומות עם בריכות שחייה, הפארק הלאומי ארוואן הוא אחד הפארקים הלאומיים הפופולריים ביותר בתאילנד. משפחות יכולות לבלות שעות בקופיות ובפיקניק במפלי ארוואן, וחובבי המשחקים ייהנו מכמה מערות מסומנות היטב באזור. הפארק פתוח בין השעות 08:00-16:30 מדי יום. דמי הכניסה לזרים הם 300 THB (10 USD) למבוגרים ו-200 THB (6.50 USD).
    • הפארק הלאומי סאי יוק – הרפתקנים יאהבו את הטרק דרך מפל סאי יוק יאי, שבו גשרי עץ להולכי רגל מובילים את האורחים דרך שטח סלעי לצד שלוש שכבות של מים זורמים. מטיילים ימצאו גם מערות רבות וחיות בר מעניינות לאורך הדרך. השעות הן 07:00 עד 17:00 מדי יום. דמי הכניסה לזרים הם 300 THB (10 USD) למבוגרים ו-200 THB (6.50 USD).
    • הפארק ההיסטורי פראסאט מואנג סינג – המבקרים ירצו לחסום כשעה של זמן כדי לחקור את הטירה הבודהיסטית העתיקה הזו ליד תחנת Tha Kilen. השעות הן 8:00-17:00. מחיר הכניסה לזרים הוא 100 THB ($3).