צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    וואט תאם סואה

    וואט תאם סואה הוא אחד המקדשים המפורסמים בקנצ'נבורי. מי שבא לבקר במקדש זה יראה פסל בודהה יפהפה מרחוק מכיוון שבמקדש זה נמצא פסל הבודהה הגדול ביותר בקנצ'נבורי. מלבד הכבוד לפסל הבודהה, מבקרים מגיעים לכאן גם כדי לחלוק כבוד לשרידים קדושים בקטקאו פראסאט צ'די. מקדש זה ממוקם במחוז Tha Muang, שם המבקרים יכולים לעצור לפני שהם מגיעים לעיר קנצ'נבורי. שימו לב, וואט תאם סואה (Wat Tham Sua – מקדש מערת הנמרים) אינו מקדש הנמרים (Wat Pa Luang Ta Bua).

    כשמגיעים לוואט תאם סואה, המבקרים יבחינו באופן אוטומטי שיש חניון ודוכנים לאוכל ומזכרות מול המקדש. לאחר הכניסה לאזור המקדש, מבקרים שצריכים ללכת לכבד את פסל הבודהה צריכים לבחור בין טיפוס במדרגות תלולות של 157 מדרגות תלולות או לקחת כרטיס חשמלית הלוך ושוב לראש הגבעה, זול מאוד לכרטיס.

    בראש הגבעה, המבקרים יראו את פסל הבודהה הגדול ביותר הממוקם באזור החוץ. פסל הבודהה הגדול ביותר הזה, שנקרא צ'ין פרתאנפורן, נבנה בשנת 1973. גובהו של פסל בודהה זה הוא כ-18 מטרים ורוחבו 10 מטרים. המבקרים בדרך כלל עושים כאן כבוד לפני שהם עוברים לכבד שרידים קדושים בקטקאו פראסאט ולראות שם נוף פנורמי. הנוף ממש יוצא מן הכלל עם נהר מיי קלונג וצבע ירוק של שדות אורז ענקיים. המבקרים יכולים לראות פגודה סינית מוואט תאם קאו נוי הממוקם ליד מקדש זה.

    וואט תאם סואה ממוקם בראש הגבעה של טומבון תה מואנג (פרבר תה מואנג), 5 ק"מ מסכר מה קלונג. מיקומו לא רחוק מדי מהעיר קנצ'נבורי, רק כ-12 ק"מ, כך שהמבקרים יכולים לעצור כאן ולהגיע לקנצ'נבורי או לצאת לבנגקוק. מבקרים מהעיר יכולים לשכור אופנוע או לקפוץ על סונגטהאו (אוטובוס בהט) כדי לבקר כאן.

    שעות פתיחה: שני עד שישי: 8:30-4:30
    שבת – ראשון: 8:00 עד 4:
    30