צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מפל הואי מה חאמין

    Kאנצ'נבורי הוא גן העדן של המערב בתאילנד. תיירים רבים מכירים את העיר מאתריה ההיסטוריים, ההרים, ים מקומות הערפל, המעיינות החמים, בתי הרפסודות, רכיבה על פילים, גן פירות ודגי מים מתוקים מהסכרים. עם זאת, יש הרבה מפלים יפים בקנצ'נבורי גם כן. ואחד מהם הוא הואי מה חאמין או מפל הואי ח'מין, אחד המפלים המרהיבים והמפורסמים ביותר בתאילנד המוכר בקרב התיירים התאילנדים והזרים כאחד.

    על המקום

    אתרי מפל הואי מה חאמין בפארק הלאומי חואן סרינגארינדרה, קנצ'נבורי, מרחק של כ-108 ק"מ מ את העיר העירונית. המפל כל כך יפה ומוקף על ידי השונים צמחים ירוקים. מקור הנפילה הוא מרכס הרי קאלה, שם הוא יער ירוק-עד יבש במזרח הפארק הלאומי וזורם אל המאגר של סכר סירנגרינדרה.

    בימים הקודמים, זה היה די מאתגר להגיע למפל הואי מה חאמין מכיוון שהדרך שהייתה פעם דרך אדמה אדומה דחוסה אינה נוחה. והנוסע היה צריך לקבל עוד 2 מעבר על הרפסודה ולנסוע 7 ק"מ נוספים עד שתגיע ליעד. למרבה המזל, המסע אל הואי מה חאמין (Huay Mae Khamin) הוא כיום נוח מאוד, עם כביש סלול חדש ובנוי המוביל למפל.

    גולת הכותרת של מפל הואי מה חאמין

    מפל הואי מה חאמין מורכב מ -7 מפלסים שהם;

    רמה 1: דונג וואן

    זהו מפל נמוך שנמצא בסדר יורד. המינים המשמעותיים השונים של הצמח נמצאים באזור זה כגון פייפר בטל ולורל גפן שעון. המבקר יכול לקרוא את המידע של הצמחים מתוך לוחית מידע המסודרת על ידי משרד הפארק הלאומי.

    רמה 2: מאן ח'מין

    זהו מפל הזורם אל האגן התחתון הכולל שכבה של המפל יפה.

    רמה 3: וואנג נה פה

    המים הזורמים ברמה זו גבוהים יותר מאחד ברמה 1 ו -2. והוא יורד אל הפונג למטה.

    רמה 4: צ'אט קאו

    זהו גולת הכותרת של הואי מיי מפל חמין. הוא כולל את נתיב המים הזורם מעט מעל השכבות הנמוכות של אבן הגיר ולבסוף יורד מן צוק בגובה 10 מטרים לאגן למטה.

    רמה 5: לאי ג'ון לונג

    המים במפלס זה זורמים למטה מתחת לאדמה שהיא טבעית תופעה הנקראת "בולען".

    רמה 6: דונג פי סו

    הזרם זורם על כל נדבך של אבן הגיר שאינו מדרגה גבוהה. עם זאת, המפל התפשט לכל הכיוונים בין העצים המוצלים.

    רמה 7: רום קלאו

    זהו המפלס העליון של מפל הואי מה קאמין, שבו זורם הנחל דרך מספר עצים ויורד לאורך המצוק.

    כל רמה של הואי מה ח'מין יש את היופי הייחודי שלו. הפארק הלאומי מארגן את מסלול ההליכה למבקרים לטייל ולראות את הנוף המרהיב של הסתיו. בנוסף יש שביל טבע עבור המבקרים ללמוד על המערכת האקולוגית גם כן.

    מפל הואי מה חאמין הוא מקום אידיאלי לבקר בו כל השנה, וזה נוח לגשת רק 300 – 400 מטרים מהחניה. אז אתה תעשה מגיעים למקום המרגש ביותר של המקום שהוא 4ה רמה של הסתיו בשם צ'אט קאו באותה רמה של החניה.

    מצד שני, מהכניסה למפל ב ה-1סנט ברמה, המבקר יכול לחנות בחניה כאן. לאחר מכן, טיילו מסביב כדי לראות את האזור של המפל מתחיל מ 1סנט רמה ולהמשיך לבאים עד שתגיע ל-4ה רמה שהיא גולת הכותרת של הנפילה. ולחזור לחניה בשעה 1סנט גם הרמה בסדר. עם זאת, יש אנשים שלא רוצים לקחת הרבה זמן ללכת, וכך הם עוצרים ליד 4ה רמה.

    אטרקציות במפל

    חוץ מזה, ליהנות מהמים המשחקים במים צלולים וקרים של הסתיו, המבקר יכול גם לבדר את עצמו עם שביל טבע ביער מעורב ויער dipterocarp יבש. העץ כאן משגשג למדי עם מגוון צמחים שגדל בצפיפות. יתר על כן, ישנם כמה מינים נדירים של בעלי חיים וחרקים ספציפיים Caddish-fly, זחלים מימיים המהווים את מדד איכות המים הטבעי.

    ולמי שלא מספיק לחוות רגע של הרגשה טובה רק בשעות היום, הפארק הלאומי מספק את אזור הקמפינג למבקרים לחזות בשמיים בהירים עם כוכבים נוצצים. ויש מצגת שקופיות המציגה למבקרים גם ידע ובידור.

    מתקנים באזור מפל הואי מה חאמין

    זמן הפעלה:

    בגן הלאומי יש בקתות ואתר קמפינג ללינה, חניה, שירותים, שירותים, אוכל דוכנים, וחנות רווחה הפועלים בין השעות 7:00-6:<> מדי יום.

    דמי הכניסה:

    • תאילנדי: מבוגרים זה THB40, ילדים וסטודנטים זה THB20.
    • זר: מבוגרים זה THB200, ילדים זה THB100.
    • דמי קמפינג הם 600 THB ללילה.
    • דמי שירות עגלת זהב הם THB 20 / נסיעה / אדם.

    סעו להואי מה חאמין

    1. ברכב (מסלול סכר סרינגארינדרה)

    זוהי הדרך הפופולרית ביותר שכן היא דרך סלולה נוחה כי כל כלי רכב יכולים לגשת.

    מבנגקוק, משתמש בכביש המהיר מספר 4 (דרך פטצ'קאסם) עובר את נאקון פאתום. ואז נוסע בערך 9 ק"מ יראה גשר לחצות את הכביש קנצ'נבורי. נוסע לאורך הכביש מספר 323 כ 7 ק"מ, יש צומת. עושה את הדרך לבאן פונג כדי להמשיך לקנצ'נבורי. לאחר מכן, ראשים קדימה לצומת קנג שון ונוסע לסי סאוואט במספר הכביש 3199. ורוכב למפל ארוואן מסלול עובר את מערת פרה תאט עד שאתה להגיע ליעד.

    2. ברכב (סי סוואט וחוצה את המעבורת)

    זהו כיוון ישן למפל שמותר לכל כלי רכב גישה למרות שחלקים מסוימים של הכביש מחוספסים. המסלול ארוך יותר ו לוקח יותר זמן מהקודם מכיוון שהמבקר צריך לקחת את המעבורת שירות. והכיוון הוא

    1. מקנצ'נבורי, נוסע בכביש סאנג צ'ו טו עד שתגיע לצומת קאנג שון. לאחר מכן, פונה לכיוון מחוז Si Swat (כביש מספר 3199) וממשיך ישר.

    2. עובר את הכניסה לסכר סרינגארינדרה לסי סאוואט, עובר את מקדש Tha Kra Darn, בית הספר באן תה סאנון עד להגעה לצומת. אם אתה רוצה לחצות את המעבורת לסי סאוואט פונה ישר (זה מקצר 25 ק"מ מהדרך). אבל אם אתה מתכוון לנסוע לאורך שפת המאגר, פנה ימינה מול משרד משמר היערות של מה למון שהוא כביש סלול, אבל הוא מפותל.

    שירות המעבורת לרובע סי סאוואט (Si Sawat) אורך כ-15 דקות נסיעה דקות.

    3. לאחר ששירות המעבורות הראשון ייסע יותר מ-10 ק"מ יעברו את בית הספר באן פונג וואי ואת בית הספר באן דונג סאלו. ואז, זהו הנתיב כלפי מעלה. יש שילוט לשירות המעבורת השני למפל הואי מה חאמין.

    מקבל את שירות המעבורת להואי מה חמין, לוקח זמן בערך 30-45 דקות. דמי השירות הם 200 באט תאילנדי (THB) לרכב. *המחיר כפוף ל החלף, אנא בדוק במזח.

    4. לאחר מכן נוסע לאורך הכביש הלחוץ שאינו אספלט. זהו העץ הדליל משני צידי הדרך. כשתגיעו, צומת שלוש לוקח את הפנייה שמאלה להואי מה חאמין ונוסע יותר מ-7 ק"מ. חלק זה של הכביש הוא כביש שאינו אספלט לסירוגין על ידי שביל הבטון העובר עץ במבוק. היעד נמצא בצד ימין.

    2. באוטובוס ציבורי

    מהעיירה קנצ'נבורי, מקבל את הטנדר בתונג לאד יה מקדש שחולף על פני באן טון מאפרו, באן נאם בוץ, פוד טה סיאן, עד מגיע למפל הואי מה חמין. המכונית יוצאת בסביבות השעה 12:00 ולוקחת זמן על המסע כ 4 שעות בערך.

    *לוח הזמנים של נושאי השירות לשינוי, אנא בדקו ב תחנה.

    פרסומת