צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מקלט של שלווה בסאנגקלאבורי

    סאנגקלאבורי היא עיירה קטנה הממוקמת כחמש שעות צפונית-מערבית לבנגקוק במחוז קנצ'נבורי שבתאילנד, על גבול בורמה. זהו מקלט של שלווה ומקום מעולה להירגע, להירגע, לאכול ולשוטט בו.

    גשר עץ עם שחר ושקיעה

    גשר העץ הארוך ביותר בתאילנד נראה כמו משחק של מקלות איסוף, עם לוחות וענפים שהוכנסו למקומם על ידי מסמרים עמומים.

    הגשר עצמו משעשע לעבור כמו גם התבוננות בקהל הלקוחות שמניע את הגשר מדי יום. עם שחר, ערפל מרחף מעל המים כשהכאוס נשאר עדיין במים הרגועים. עם רדת החשכה, השמש זורחת בכתום על הגשר המבולבל בעוד דייגים וסירות מנווטים במים.

    השכרת אופניים מוטוריים ושייט

    השכרת אופנוע לא רק פותחת הזדמנויות למקומות לבקר בהם בסאנגקלאבורי ובסביבתה, אלא פשוט כיף לשייט כמו הרוח ולא צריך לדאוג לתנועה סוערת או לנפחי תנועה, שאינם קיימים בסאנגקלאבורי.

    המקום היחיד בעיר שמשכיר אופניים ממונעים הוא P. Guest House תמורת 200 באט (6.14 USD) ל-24 שעות.

    שכרו סירה לביקור במקדש השקוע

    בחודשים הגשומים, המקדש שקוע באמצע הדרך לתוך האגם וזה מרהיב להפליא לצוף סביב ההריסות על סירה ולהתבונן במקדש המטורף.

    למרות שהמקדש עצמו אינו יפה מבחינה אסתטית, הקומפוזיציה שמסביב מדהימה. מפלס המים משתנה באופן דרסטי מעונה רטובה ליבשה.

    סירה צריכה לעלות בין 300-500 באט

    וואט וואנג וויוואקאראם (מקדש וואט מון)

    בצד מון של האגם, מעבר לגשר העץ, נמצא וואט וואנג וויוואקאראם (Wat Wang Wiwekaram – וואט מון) המוזהב והנוצץ. מרחוק ניתן לראות את המקדש מנצנץ בשמש.

    קבל עדכונים בלעדיים

    הזן את הדוא"ל שלך ואני אשלח לך את תוכן האוכל הטוב ביותר לנסיעות.נכנס 

    מקרוב הוא נראה כמו בבל של צורות גיאומטריות ומקדשים שמורים על ידי שני אריות מפוסלים ענקיים. זה פשוט מספיק כדי ללכת כמה קילומטרים עד המקדש, אם כי גם מוניות אופנוע הן אופציה.

    שוק מון בבוקר

    כשהלכתי לשוק בשש בבוקר, זכיתי מאוד לתפוס סבתא חותכת ירקות תוך שהיא מקשיבה בשכחה לסטריאו שמפוצץ את כריס בראון לכל הקהילה (רגע שיש להוקיר).

    שוק הבוקר בצד יום שני של האגם הוא רק עוד שוק עד שאתה פוקח את העיניים ומסתכל בזהירות.

    נשים מנוחות בחשאי כשאף אחד לא מסתכל, דוכנים מוכרים חטיפים מבושלים תמורת באט אחד לחתיכה (1 באט = $.03), והשלל הטרי של הבוקר מהאגם מוצג בזוהר.

    נראה כי זמן לשרוף הוא כלל כללי בשוק זה, וזו סביבה רגועה במיוחד.

    חיי השתנו לנצח כשהבחנתי בבעל ואישה, משלבים את כוחותיהם כדי ליצור מעדן עם התווית של, רוטי אונג.

    פנקייק כמו רוטי מבושל בווק על אש וממולא בחומוס אפונה, תוספת תבלינים ובצל ריחני פריך. דוכן זה בשוק מון הוא פינוק אולטימטיבי שיכול להיות גולת הכותרת של ביקורו של כל אחד בסנגקלאבורי. אני לא מתבייש לומר, חזרתי לשלישיות תוך רגעים ספורים.

    הערה: בני מון הם קבוצה אתנית ממיאנמר (בורמה) המתגוררת על גבול תאילנד-בורמה.

    הערה: שוק מון הוא הטוב ביותר בשעות הבוקר המוקדמות, נסו להגיע בשעה 6 – 7 בבוקר, או מיד לאחר צפייה בזריחה על גשר העץ.

    בקרו במפלי טאקיאנטונג

    מפלי טאקיאנטונג (Takianthong Waterfalls) נמצאים במרחק של כ-18 ק"מ מהעיירה סאנגקלאבורי (Sangkhlaburi) ונמצאים במרחק נסיעה מקסים באופנוע משם. המפלים הקטנים המדפים מספקים בריכות שקופות ומרעננות להשתכשך בהן ולהתנהג כמו ילד.

    גולת הכותרת של טאקיאנטונג, בניגוד למפלים המרהיבים בלואנג פרבאנג לאוס, הייתה שיעור הביקורים הנמוך שמקסם את היבטי היופי והרגיעה של הנהר. כשהיינו שם, חלקנו את הנהר עם אף אחד.

    הכניסה היא 200 B לזר

    באן סונגקריה מסעדות מנוחה

    בערך באמצע הדרך בין העיירה סאנגקלאבורי למפלי טאקיאנטונג, ממש ליד הגשר, נמצא אזור באן סונגקאריה של משחקי נהרות ומסעדות (בערך 9 – 10 ק"מ משם).

    רעיון מבריק הוביל לבונגלוס פשוטים על כלונסאות מעל הנהר הקריר הזורם במהירות, לצד הגשת סום טאם (som tam – סלט פפאיה) מענג, אורז דביק ומאכלים של איסאן. אם יש לך יום שלם זה מקום מופתי למנוחה והתאוששות.

    המלצות אוכל

    באן אוראק: בית קפה קטן וקסום שמגיש מאפים לשלמות. עוגת השוקולד (20 באט), לחמניות קינמון (5 באט כל אחת) ועוגת הגזר (20 באט), היו כולם פנטסטיים.

    מסעדת אתר הנופש Suanmagmai: מסעדת Suanmagmai היא דמיונם של אניני טעם במציאות. המנות מבושלות ומוקפצות לשלמות ללא רבב. אני בטוח שהכל בתפריט שופע, אבל ההזמנה שלנו כללה פאד פאק גונג (ירקות עם שרימפס), gang som ruam mit (מרק ירקות ודגים צ'ילי), ואת החיים משני כנופיה קנג *** (הידוע באנגלית כמו Muntjac או צבי נובח) – מומחיות מון של עז קארי.

    לינה

    פגשתי חבר שהיה לו חבר בבנגקוק שאיפשר לנו להישאר באתר הנופש סנגליה, בעיירה סאנגקלאבורי, ללא תשלום. תלוי בתקציב שלך, אבל אם אתה רוצה לזלוג קצת, אתר הנופש סנגליה יפה. מקומות פופולריים ויפים אחרים שבדקתי כדי לשהות בהם היו בית ההארחה P. והפונדק הבורמזי.

    איך להגיע לסאנגקלאבורי

    1. טנדרים יוצאים מקניון סנטורי בתחנת BTS ויקטורי מונומנט לעיירה קנצ'נבורי. הטנדרים מתחילים לפעול בשעה 5 בבוקר ויוצאים כל שעה, לוקח בערך שעתיים. העלות היא 2 באט (THB)
    2. מהעיירה קנצ'נבורי עליכם לאתר את דוכן הטנדרים לסאנגקלאבורי. טנדרים מסאנגקלאבורי אורכים כ-3 שעות. העלות היא 175 באט

    שיהיה לך זמן מדהים בסאנגקלאבורי.