צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מערת קראסה ודרך מסילת המוות

    מערת קראסה ודרך מסילת המוות מערה זו הייתה מחנה השבויים במלחמת העולם השנייה, ממוקמת 55 ק"מ. מקנצ'נבורי, לצד הוויאדוקט של "רכבת המוות" המשקיפה על נהר קוואי נוי. המערה נמצאת במרחק הליכה מפסי הרכבת של תחנת הרכבת תאם קראסה (Tham Krasae), נקודת התצפית היפה ביותר לאורך הנסיעה ברכבת.

    מערת Krasae ממוקמת לאורך המצוק ליד הרכבת. בתוך המערה האוורירית ופסל בודהה קדוש מעוגן במבט משפך המערה אל אזור הרכבת, תוכלו לראות נוף יפה ולראות את נהר קוואי נוי למטה. אזור זה הוא הנקודה הקשה ביותר לבניית הרכבת. מכיוון שהשביל מתעקל לאורך הגבעה, הוא יכול לצאת מפי המערה, לעצור לצלם על הרכבת. אם תסתכלו למטה דרך מסילת הברזל, תוכלו לראות את נהר קוואי נוי זורם בתחתית. גרימת טיפול מיוחד בעבר שבוי מלחמה במהלך בניית מסילת הרכבת על ידי בניית מסילת מוות שנבנתה במהלך מלחמת העולם השנייה באמצעות עבודה, שבויי מלחמה, בעלי ברית ופועלים אסייתים אשר הצבא היפני התגייס כדי ליצור לשימוש כנתיב אסטרטגי דרך בורמה כיום, מסלול זה הולך עד סוף תחנת באן תה סאו או נאם טוק, מרחק מתחנת קנצ'נבורי לתחנת המפל למרחק של כ-2 קילומטרים.

    "מספר האנשים – שבויי מלחמה שגויסו לבניית הרכבת ומתו היה שווה למספר הישנים ששימשו לבניית הרכבת". זהו סיפור על תוואי הרכבת ההיסטורי התאילנדי – בורמזי. שנמצאת במרחק של יותר מ-415 ק"מ משם. זו האכזריות והקשיים של מה שקיבלו שבויי המלחמה. עד שנקרא "קו רכבת המוות"

    מערת Krasae פתוחה לצפייה בין השעות 7:00-17:00
    כאשר הרכבת עוברת באזור מערת Krasae 11:51 (התהלוכה יוצאת מתחנת קנצ'נבורי 10:30)13:27 (התהלוכה יוצאת מתחנת המפל 12:50)16:10 (התהלוכה יוצאת מתחנת המפל 15:15)17:50 (הרכבת יוצאת מתחנת קנצ'נבורי 16:
    19)