צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות בקנצ'נבורי (תאילנד)

    מחוז קנצ'נבורי בתאילנד ממוקם במרחק של 130 ק"מ בלבד מהעיר בנגקוק ומהווה יעד תיירותי פופולרי הן לזרים והן לתאילנדים המעוניינים לברוח מהטירוף של בנגקוק. אזור מלא בנופים מרהיבים וביופי טבעי מקסים, תגלו שיש הרבה מקומות להירגע במחוז זה כשאתם בודקים את המפלים הטבעיים הנהדרים והמעיינות החמים השופעים המוצעים כאן.

    הפרובינציה עשירה גם בהיסטוריה, בעיקר מתקופת מלחמת העולם השנייה, היפנים הגיעו לכאן ובנו את רכבת המוות שלקחה אלפי חיי אדם חפים מפשע, היום ניתן לראות את הזיכרונות מכך על ידי ביקור באנדרטאות ובמוזיאונים הרבים ש תראה מנוקד באזור.

    עם כל כך הרבה מה לעשות בחלק מעורר ההשראה הזה של המחוז, בואו לא נבזבז זמן ונסתכל על  הדברים המובילים לעשות בקנצ'נבורי .

    1. לחיות מחדש את ההיסטוריה בגשר הרכבת המוות

    המפורסם מבין כל האתרים בקנצ'נבורי הוא גשר הרכבת המוות, שבאמת עלה בדעתם של אנשים לאחר שצולם כאן הסרט 'גשר על נהר קוואי' בשנת 1957. הגשר עצמו נוצר ביפן במקום שנקרא ג'אווה ו שהובאו על ידי היפנים במלחמת העולם השנייה. ברגע שהגשר היה כאן הוא הורכב מחדש על ידי אסירי המלחמה שהוצבו כאן. לגשר היה חלק חשוב בקשר הרכבת בין תאילנד לבורמה והוא באמת האטרקציה הכוכבת של קנצ'נבורי, כאשר במחוז זה חייב להיות בראש הרשימה שלך.

    2. קח מסע ברכבת לבנגקוק

    נסיעות ברכבת בתאילנד ידועות לשמצה בכך שהן איטיות, מתקלקלות ומאחרות בלוח הזמנים. עם זאת, הם גם הדרך הטובה ביותר לראות את חיות הבר והיופי הטבעי של המדינה, המסע הזה אינו יוצא מן הכלל. הרכבת המקומית מכאן לבנגקוק היא דרך מצוינת לנסוע אם אתם לא ממהרים. הנסיעה עצמה מאוד זולה ותעלה רק בסביבות ה-100 באט למסע, אתה יכול לבחור באיזו מחלקה אתה רוצה לשבת ופשוט לשבת ולהסתכל מהחלון על הנוף המשתנה כל הזמן עד שתגיע לבנגקוק.

    3. הכירו את הקשישים ב-Elephant World

    elephant 400159 640
    עולם הפילים

    עולם הפילים שונה מאוד ממחנות הפילים והפארקים הרגילים שרואים ברחבי תאילנד, כאן הפילים הם פילים חולים, זקנים או שעברו התעללות ששימשו בעבר לסוג כלשהו של עבודה או בידור. Elephant World הוא ארגון מלא ללא מטרות רווח וכל הכסף שהרוויח ממוחזר בחזרה לתכנית. יום בילוי כאן הוא בסך הכל בעבודה עבור הפילים, לא להיפך, תאכיל אותם בפירות לפני הכנת ארוחת הצהריים, תשחק איתם, תשטוף אותם ותוודא שהם מרוצים.

    4. למד את העובדות במוזיאון רכבת המוות

    כשמסתכלים אחורה על מבנה רכבת המוות זה היה טראגי מבחינות רבות, המספר העצום של שבויים ועובדי כפייה שאיבדו את חייהם במהלך בנייתה הוא מדהים. המוזיאון החדש יחסית הזה נוצר כדי לספר את סיפור בניית מסילות הברזל ומתאר את כל העובדות והדמויות הקשורות. זהו מקום די מפוכח לבקר בו וכזה שיגמר בכך שתרגישו מתחשבים. יש מוצגים ממשיים של האסירים וכן מכתבים המפרטים את הכאב שעבר. אתה יכול גם לצפות בסרטון בזמן שאתה כאן שנותן עוד יותר מידע למבקר.

    5. בקרו במוזיאון המלחמה של JEATH

    אם ביקרתם במוזיאון רכבת המוות אז ביקור במקום הזה הוא המשך טבעי, JEATH מייצג את יפן, אנגליה, אוסטרליה, אמריקה, תאילנד והולנד. המוזיאון מכיל יצירות אמנות ותמונות המראות למבקר את התנאים המחרידים שבהם היו השבויים בזמן בניית הרכבת. לכל תמונה יש כיתוב מתחת שמאפשר למבקר לדעת מה קורה. חוויה מרגשת באמת ואחת שתישאר במחשבותיכם זמן רב לאחר מכן.

    6. בואו מצוידים במוזיאון Hellfire Pass

    אולי שמתם לב עד עכשיו שיש לא מעט מוזיאונים המוקדשים לבניין הרכבת, זה קצת שונה. זהו מסלול טיול שמראה את התנאים בהם היו נמצאים העובדים. לפני ההגעה לכאן עליכם להיות מוכנים להליכה רצינית, להזיע ולהתאבק. הטמפרטורה יכולה להגיע ל-40 מעלות והשטח קשה מאוד במקומות שישאירו אתכם חסרי נשימה. העובדים כאן היו עובדים 18 שעות ביום בתנאים האלה, למזלנו של המבקר זה ייקח לכם רק זוג לטייל.

    7. בקרו בבית הקברות של צ'ונג-קאי כדי לראות את קברי השבויים

    על הגדות הרחוקות של נהר קוואי שוכן בית הקברות הזה, בעבר זה היה המקום האמיתי של מחנה השבויים צ'ונג-קאי, אבל כעת הוא מקום המנוחה של כ-1,750 אנשים שאיבדו את חייהם כאן. מטבע הדברים המקום שקט מאוד ויש שורות על גבי שורות של קברים ללכת לאורכם, לחלק מהקברים יש רק שם שבו כמו לאחרים יהיו הודעות אישיות מבני משפחה ואהובים שהצליחו לאתר אותם.

    8. ראה את הנזירות הצפות ב-Wat Tham Mongkon Thong

    כשמתורגמים לאנגלית הוא הופך למקדש המערות של הדרקון הצף, אין כאן דרקון צף אלא ישנה נזירה מרחפת שניתן לראות בה מסתובבת במקדש. על בסיס קבוע הנזירה תעלה מופע שגורם לזה להיראות כאילו היא באמת מרחפת על גבי המים בזמן שהיא תופסת תנוחות יוגה שונות. כשהנזירה תסיים את הופעתה, היא תסתובב ותברך כל אחד מהמבקרים שיש להם פציעה או מחלה. אין לוח זמנים קבוע מתי תופיע הנזירה ולכן כדאי לנסות לברר מראש אם אפשר כדי למנוע אכזבה.

    9. התפעל מהפארק הלאומי ארוואן

    shutterstock 2154615557
    מפל ארוואן הוא מפל יפה מאוד. ממוקם במחוז קנצ'נבורי בתאילנד

    הפארק הלאומי ארוואן, המשתרע על פני 550 קמ"ר, הוא די ענק וישמור את חובבי הטבע, המערות והציפורים מאושרים לאורך זמן. אולם רוב המבקרים באים לראות את מפל Erawan. המפל הוא רב קומות ונקרא על שם פיל בעל שלושה ראשים. מאחורי מרכז המבקרים זה המקום שבו מתחיל האקשן, הנה השכבה הראשונה ותוכלו להתנדנד עם הרגליים בבריכה כדי לקבל ספא דגים בחינם מהדגיגים הגרים. יש הרבה רמות לחקור כאן ותגלו שבמקומות מסוימים תיתקלו בעליות תלולות. הטיפוס שווה את המאמץ כאשר אתה זוכה לעקוב אחר מסע המים ולהתבונן ביופי הטבעי.

    10. זמן להרהר בבית הקברות של קנצ'נבורי

    בכל יום או ימים שתבחרו לבדוק את כל מוזיאוני המלחמה ובתי הקברות, זה אחד שתרצו לכלול ברשימה שלכם. כאן נמצאים השרידים של 6,982 שבויים שמתו במהלך בניית הרכבת. השטח נשמר ללא רבב ואין זה יוצא דופן לראות ותיק לבוש מדים מבלה את זמנו בהליכה בין הקברים. שורה על שורה של קברים מסודרים ממלאים את האזור וכדאי לעצור לקרוא את השלטים ולחשוב על ההיסטוריה של מסילת הברזל הזו.

    11. גלו את Prasat Muang Singh

    טיול ל-Prasat Muang Singh ייקח אתכם לאתר החמר המערבי ביותר שהתגלה עד כה. המקום הזה ידוע גם בתור 'המקדש של עיר האריה'. האתר מתוארך למאה ה-12 והוא יושב לצד גדות נהר קוואי נוי. נחשבה להיות עמדת מסחר גדולה וגם עיר חיל מצב, היא הייתה משמשת להגנה על הצד המערבי של ממלכת החמר. המקדש הוא אתר לראות ושופץ במהלך השנים, במהלך סוף השבוע המקדש מלא בתיירים תאילנדים וזרים ולכן מומלץ טיול בימי חול.

    12. קח טיול למפל סאי יוק נוי

    מפל סאק נוי ממוקם במרחק הליכה קצר מהמקום שבו יש לרכבת המוות את התחנה הסופית שלה (תחנת רכבת נאם טוק). המפלים כאן הם לא המרשימים ביותר מכל המפלים במחוז קנצ'נבורי אבל הם עדיין נראים די מרשימים כשהם זורמים במורד הצד של סלע הגיר. בזמן שאתה נמצא באזור המפל, אתה יכול לקנות תמרינדי שגדל במקום, זמין מהרוכלים שתראה.

    13. סגנון אחר של קבר בבית הקברות הסיני

    בתי הקברות האחרים שנמצאים באזור כולם מטופחים, עם שורות של קברים ישרים ומדשאות מטופחות. לבית הקברות הזה אין את אותו מראה, כאן תמצאו תערובת של סגנונות, יש קברים סיניים שנמצאים בתלים עגולים קטנים ותשמישי קדושה בסגנון תאילנדי. הפריסה אקראית והאזור תמיד נטוש, לא נשמרו תיעוד מדויק על מספר הסינים שמתו ביצירת הרכבת אבל המספרים הם בגודל משמעותי למדי.

    15. קח שיעור בישול

    האוכל של תאילנד פופולרי בכל העולם והפופולריות שלו גדלה בקצב קבוע, ישנם מספר מקומות בקנצ'נבורי המציעים שיעורי בישול בהם ניתן ללמוד לבשל אוכל תאילנדי אותנטי בבית. השיעורים מתחילים בדרך כלל בהיכרות עם המצרכים וכלי המטבח שתצטרכו להכנת האוכל. במהלך השיעורים תלמדו הכל על הדרכים המסורתיות שבהן מכינים את האוכל לפני שתשבו עם הכיתה ליהנות מהיצירות שלכם. השיעורים בדרך כלל לא יקרים מדי ומהווים עוד תובנה מעניינת על החיים התאילנדים.

    16. Marvel In The Wonder Of Wat Tham Sua

    כשמתורגמים לאנגלית שמו של המקדש הוא 'מקדש מערת הנמר' המקדש והנוף מסביב למקדש הם לא משהו שתרצו לפספס במהלך שהותכם בקנצ'נבורי. כשמגיעים למקדש יש כמה מדרגות שמובילות לפסגה, מכאן אפשר לראות תמונת בודהה מסיבית, בקדמת המדף אפשר להשקיף למטה וליהנות מכמה נופים יפים של קנצ'נבורי כמו גם הסכר והסכר. נהר. המקדש עצמו עדיין פעיל אז ישנם נזירים שונים שעושים בעבודתם ויעצרו לדבר אם יש לכם מדריך תאילנדי איתך.

    17. רד מהרכבת בגשר Tham Krasae

    train 861400 1280
    ת'אם קראסה

    נסיעת הרכבת נעצרת בתחנה זו במסלולה ומאפשרת לכל הנוסעים שיורדים מהרכבת להסתכל מסביב ולקנות את המזכרות שלהם. הסיבה שהרכבת עוצרת היא בגלל שהנוף מהתחנה מדהים, אתה יכול לשוטט וללכת למסעדה כאן לארוחת צהריים, האוכל ממוצע אבל הנופים הם מה שבאמת באת בשבילו. יש גם מערה עוד כמה דקות במעלה הכביש, שאומרים שהייתה ביתם של החיילים היפנים בזמן בניית מסילת הרכבת. אם תחליטו לטייל לאורך פסי הרכבת, עליכם לזכור שבחלקים מסוימים אין לאן ללכת אם במקרה מגיעה רכבת במקביל.

    19. מחנה במפל Pha Tad

    ממוקם בתוך הפארק הלאומי Khuean Srinagarindra הוא מפל Pha Tad, המפל מקבל את זרימת המים שלו מרכס הרי Kala. למפל יש שלוש מפלסים אך בניגוד למפלים האחרים אין צורך לטפס עליו כדי לראות כל נדבך, בגלל הפריסה והמיקום שלו ניתן לעמוד בתחתית ולצפות בשכבות השונות. בגלל הפופולריות של המפלים והמרחק מהעיר הרבה מבקרים בוחרים לחנות בפארק כדי לנצל את מלוא המסע שעברו.

    20. לשוטט בשוק הלילה

    לאן שלא תלכו בתאילנד אתם אף פעם לא רחוקים משוק לילה וקנצ'נבורי אינה יוצאת דופן מזה, ישנם שני שווקי לילה הממוקמים בעיר. השוק המרכזי נמצא בתחנת הרכבת שיש בה דוכנים שמוכרים כמעט כל דבר שתרצו לקנות (והרבה דברים שלא תרצו). השוק השני והקטן יותר נמצא בתחנת האוטובוסים המרכזית, זה פחות מתויר והמחירים מעט פחות, אם אתם שוהים באזור ותבשלו בכל שלב זה מקום מצוין לאסוף את התוצרת הטרייה שלכם.

    22. ראה את הבודהה בן המאה במקדש Tham Phu Wa

    כאשר אתה מגיע למקדש אתה מתקבל בגרם מדרגות של תשעים וחמש מדרגות שיש בו גילופי דרקונים משני הצדדים. הסיבה העיקרית שאנשים מגיעים לכאן היום היא שבתוך המערה יש תמונה של בודהה בת יותר ממאה שנה. המערות מפורסמות גם בכך שהן מציעות קורסי מדיטציה לאלו שרוצים לשכלל את צורת האמנות. בתוך המערה תראו גם כמה נטיפים המהווים הזדמנויות צילום מצוינות.

    23. המערה הגדולה ביותר בקנצ'נבורי היא מערת קאנג לאווה

    ממוקמת בסמוך לנהר קוואי ומעל הרים ענקיים וג'ונגל פראי נמצאת מערת Kaeng Lawa, המערות חוזרות לאחור כ-500 מטרים ויש להן מספר חדרים נסתרים. הבולטים מבין החדרים הם תא המוזיקה, תא הכס ותא הווילון. ישנם מספר פסלי בודהה שתתקלו בהם גם בזמן שאתם חוקרים. אם יתמזל מזלכם אולי תזכו לחזות בעטלף Khun Kitti, העטלף הקטן ביותר שהתגלה אי פעם עם מוטת כנפיים של 10 ס"מ בלבד.

    24. להירגע בפארק שינטו

    פארק שינטו ממוקם בעיירה הקטנה לאד יא, שנמצאת בצד המערבי של נהר הקוואי. הפארק עצמו הוא מיזם משותף תאילנדי ויפני שנבנה כדי לקדם שלום באסיה והוא זיכרון יפה של כל האנשים שוויתרו על חייהם בבניית מסילת הרכבת בורמה לתאילנד. הגנים מטופחים ובמצב מצוין. אין כאן הרבה מה לעשות אלא להירגע ולנוח בצל העצים התלויים. לכל מי שמעוניין ללמוד עוד על ההיסטוריה, אתה יכול לבקר במוזיאון הקטן במקום ולהסתכל.

    25. קח טבילה במעיין החם של הינדאד

    התגלו על ידי היפנים במהלך בניית מסילת הברזל במלחמת העולם השנייה הם המעיינות החמים של הינדאד. הם יושבים ממש ליד הנהר ויש להם הרבה עצים תלויים כדי לספק צל. ישנן שלוש בריכות המושלמות לשחייה בהן והקרירות הטבעית של הנהר נמצאת ממש לידו כשצריך להתקרר. השינוי בין המעיין החם לנהר הקריר מושלם לגופכם מכיוון שהוא ירפה כל שריר בתוככם. במקום יש גם מכון מסאג' שימשיך את הפינוק שלכם תמורת תשלום קטן.