צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    דברים שכדאי לעשות בקנצ'נבורי


    קנצ'נבורי
      במערב תאילנד היא עיר מקסימה הידועה בתפקידה במהלך מלחמת העולם השנייה. רוב האטרקציות  בקנצ'נבורי  סובבים סביב ההשפעה ההיסטורית של  רכבת תאילנד-בורמה , או רכבת המוות, שנבנתה על ידי שבויי מלחמה ששכנו באזור. יחד עם ההיסטוריה של האזור,  קנצ'נבורי  אהובה גם בזכות שני הפארקים הלאומיים שלה, הכוללים  את מפלי ארוואן  ומפל  המים סאי יוק יאי .

    אטרקציות בקנצ'נבורי-פעילויות-אטרקציות תיירותיות-מוזיאונים

    מוזיאוני קנצ'נבורי

    המבקרים ימצאו בקנצ'נבורי מספר מוזיאונים אינפורמטיביים ומתוחזקים היטב. כל מוזיאון מציג היבט אחר של האופן שבו קנצ'נבורי תרם למלחמת העולם השנייה. המבקרים יקבלו הצצה ליצירות אמנות של שבויים, כלי נשק וכלים, מפות ותצלומים של שבויים שעבדו ונספו במהלך בניית רכבת המוות.

    • מוזיאון המלחמה JEATH  – נקרא על שם מדינות בעלות הברית (יפן, אנגליה, אמריקה, אוסטרליה, תאילנד והולנד) שסייעו בבניית רכבת המוות, מוזיאון זה מפרט את ההיסטוריה של מסילת הברזל ומציע סיורים בבקתות במבוק העתקות המשמשות לשיכון שבויי מלחמה. מוזיאון המלחמה JEATH  פתוח מדי יום מ-8:30 בבוקר עד 16:30. הכניסה היא 30 THB (1 דולר) לזרים.
    • גלריה לאמנויות ומוזיאון המלחמה  – מוזיאון פרטי זה כולל שבע תערוכות המכסות אירועי מלחמת העולם השנייה  בקנצ'נבורי ,  בניית גשר נהר קוואי  ואוסף אבני החן הייחודי של הבעלים. גלריה לאמנויות ומוזיאון המלחמה פתוחים מדי יום מ-8 בבוקר עד 18 בערב. דמי כניסה הם 40 THB (1.30 USD) לזרים.
    • מרכז הפירושים של Hellfire Pass  – סיור ההליכה הפנימי/חיצוני הזה מוקדש לאלה שמתו וגילפו שביל לרכבת המוות דרך צלע צוק. המבקרים יכולים ללכת דרך Hellfire Pass וליהנות מנוף מדהים לצד הצוק של הג'ונגלים שמסביב. Hellfire Pass Interpretive Center  פתוח מ-9 בבוקר עד 16:00 מדי יום. הכניסה חופשית.
    אטרקציות בקנצ'נבורי-פעילויות-אטרקציות תיירותיות-פארק לאומי ארוואן

    הפארק הלאומי ארוואן

    אחד הפארקים הפופולריים ביותר בתאילנד, הפארק הלאומי ארוואן מספק מספר פעילויות, מה שהופך אותו לראוי לטיול של יומיים או לחופשת סוף שבוע לבד. רוב האנשים הולכים לפארק הלאומי ארוואן כדי לצלם את מפלי ארוואן. היופי בן שבע השכבות הזה כולל בריכות שחייה, שבילי הליכה וסביבה מיוחדת במינה להרפתקאות אפי של צפרות. הפארק נמצא במרחק של שעה נסיעה מצפון לקנצ'נבורי.

    שעות פעילות : 8:00 עד 16:30
    דמי כניסה לזרים : 300 THB (10 דולר ארה"ב) למבוגרים; 200 THB (6.50 דולר ארה"ב) לילדים

    אטרקציות בקנצ'נבורי-פעילויות-אטרקציות תיירותיות-גשר על נהר קוואי

    גשר נהר קוואי (גשר מעל נהר קוואי)

    אטרקציות בקנצ'נבורי | סיורי רכבת מוות ועולם הפילים

    למרות שזהו העתק של הגשר המקורי שנהרס חלקית במלחמת העולם השנייה,  גשר נהר קוואי  עדיין משמש כאחד  מציוני הדרך החביבים ביותר של קנצ'נבורי . כמו כן, נטען כי  הגשר על נהר קוואי  הוא אחד מאנדרטאות הזיכרון החשובות והמוכרות ביותר בכל תאילנד. הגשר שימש נתיב תחבורה מרכזי מעל נהר חוואי יאי במהלך המלחמה וכיום הוא אתר לשווקים מקומיים ופסטיבלים שנתיים.

    שעות פעילות : פתוח 24 שעות
    דמי כניסה : חינם

    אטרקציות בקנצ'נבורי-פעילויות-אטרקציות תיירותיות-בית הקברות המלחמה של קנצ'נבורי

    בית הקברות המלחמה קנצ'נבורי

    בית הקברות המלחמתי קנצ'נבורי  מאפשר טיול סוריאליסטי ומתחשב סביב אנדרטאותיהם של כמעט 7,000 שבויי מלחמת העולם השנייה. המבקרים ימצאו קברים לחיילים אוסטרלים, בריטים והולנדים ואת ההיסטוריה מאחורי החזרתם לארץ של חיילים אמריקאים שקודם לכן נקברו בבית הקברות. קל למצוא את בית הקברות המלחמה של קנצ'נבורי  מכיוון שהוא יושב על כביש סאנגצ'וטו, הכביש הראשי דרך  קנצ'נבורי , מול  פארק אמא הנסיכה 100 שנים . מוזיאון רכבת המוות  שוכן בסמוך לבית הקברות.

    שעות פעילות : 8 בבוקר עד 17:00
    דמי כניסה : חינם

    אטרקציות בקנצ'נבורי-פעילויות-אטרקציות תיירותיות-עולם הפילים

    עולם הפילים

    חובבי בעלי חיים לא צריכים לוותר על השינוי להאכיל, להתרחץ ולבלות עם פילים ליום אחד ב-  Elephants World . המקדש ממוקם רק 30 דקות צפונית מערבית  לעיירה קנצ'נבורי  (בדרך  למפלי ארוואן ) ומציע מספר תוכניות מעשית למבוגרים ולילדים. Elephants World  דואג ליותר מ-30 פילים, שרבים מהם מזדקנים או עברו יחס לא נכון. כמה מהפילים ב-  Elephants World  חולצו מתעשיית הבידור.

    שעות פעילות : 9:00 עד 16:00
    דמי כניסה : משתנה בהתאם לחבילה. חוויות פופולריות כוללות את התוכנית ליום אחד, שהיא 2,500 THB (80 USD) למבוגרים ו-1,500 THB (48 USD) לילדים